Bezorginformatie
Wij kunnen uw bestelling voor u op de gewenste locatie afleveren en ophalen, u kunt er ook voor kiezen de materialen bij ons op te halen.
Met ons eigen moderne wagenpark, bestaand uit 4 trekker/opleggers, 7 bakwagens en 3 busjes leveren wij niet alleen in Nederland, maar zelfs door heel Europa!
Levering van de materialen
Wij leveren al onze bestellingen op rollend materiaal. Accuraat Verhuur besteedt veel aandacht aan haar logistieke proces en vindt het belangrijk dat onze klanten de materialen ook makkelijk kunnen verplaatsen. De karren en kratten blijven altijd achter op locatie. Wanneer wij de geleverde spullen komen ophalen verwachten wij dat deze klaar staan voor transport op de geleverde karren. Een tip hierbij kan zijn om foto’s te maken van de karren bij levering, zodat de materialen net zo op de karren gezet kunnen worden in de daarvoor bestemde kratten, als deze zijn geleverd.
Kan ik vooraf een tijd afspreken?
Wij plannen onze routes zo efficiënt mogelijk, waardoor het niet mogelijk is vooraf een tijdsafspraak te maken. Wij leveren en halen de bestelling op tijdens onze openingstijden. Een dag voor de levering, tussen 14.00 en 15.00 uur, ontvangt u een e-mail met een tijdsindicatie. Let op: indien de levering op een maandag plaatsvindt, wordt de e-mail in het weekend verzonden.
Indien er niemand aanwezig kan zijn op het moment van levering, kunnen de volgende opties mogelijk uitkomst bieden:
- Kan onze chauffeur de bestelling veilig in de tuin zetten? (Op uw verantwoordelijkheid)
- Is er een buurman/-vrouw die de bestelling aan kan nemen?
- Is er een contactpersoon waar onze chauffeur een half uur voor levering contact mee op kan nemen, zodat deze persoon naar de locatie toe kan komen?
Brengen jullie de bestelling ook naar een etage?
De gehuurde artikelen worden altijd op de begane grond afgeleverd. Indien er een lift aanwezig is, kunnen we de materialen naar boven brengen, mits deze lift groot genoeg is. Het is belangrijk om bij de bestelling de afmetingen van de lift te vermelden, zodat wij kunnen beoordelen of de bestelling hierin past. Onze chauffeur zal de materialen niet via een trap omhoog of omlaag tillen. Indien de bestelling op een etage gebruikt zal worden die niet via een lift bereikbaar is, zorgt de huurder zelf voor het transport van de materialen naar de juiste etage.
Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?
Een dag voor de levering sturen wij u een e-mail met een tijdsindicatie. Indien u hier niet op kunt wachten, kunt u de dag voor levering of ophalen contact met ons opnemen vanaf 15.00 uur. Wij kunnen u dan een tijdsindicatie geven. Houd er rekening mee dat dit een inschatting van de levertijd is, door onvoorziene omstandigheden kan de bestelling eerder of later geleverd worden.
Wat zijn de transportkosten?
Onze transportkosten worden berekend op basis van de postcode van het afleveradres. Voer uw postcode hieronder in om de transportkosten naar de door u gewenste locatie te berekenen. Het genoemde bedrag is inclusief het bezorgen en ophalen, u betaalt slechts één keer het onderstaande tarief.